Ulubione0
Twoje ulubione produkty są puste
Koszyk0
Twój koszyk jest pusty
Strona główna » Artykuły-Blog » RESETOWANIE HASEŁ W KAMERACH I REJESTRATORACH HIKVISION SADP

RESETOWANIE HASEŁ W KAMERACH I REJESTRATORACH HIKVISION SADP

alt


                                       alt
 
Procedura odzyskania hasła do urządzeń firmy Hikvision na 2 sposoby:
1) Reset za pomocą programu SADP.
2) Reset za pomocą pliku GUID i pytań weryfikujących.


                                                               alt
1) Plik SADP do pobrania(KLIKNIJ TUTAJ).
 

Wyszukiwanie urządzeń w sieci

 

Po uruchomieniu programu automatycznie wyszukuje on aktywne kamery, rejestratory i inne urządzenia sieciowe marki Hikvision – ręczne wyszukanie następuje po kliknięciu przycisku „Refresh” (Rys.1).

Po wyszukaniu urządzenia w oknie programu pojawią się: model urządzenia, adres IP, adres MAC, port sieciowy, wersja oprogramowania, brama domyślna, a także numer seryjny urządzenia (oraz inne informacje). (Rys.1).

Podwójne kliknięcie na wpis umożliwia automatyczne przejście do strony logowania, w domyślnej przeglądarce internetowej.
 

alt                                               Rys.1. Okno główne programu SADP.                                                   

 
Po naciśnięciu przycisku „Export” wszystkie powyższe informacje mogą zostać zapisane do pliku z .xls (Excel) (Rys.2.). Domyślnym katalogiem zapisu jest dysk C:\, samodzielnie należy wybrać nazwę pliku.

alt
Rys.2. Zapis danych do pliku .xls.
 
Aktywacja urządzenia
 

Po pierwszym uruchomieniu rejestratora lub kamery konieczna będzie aktywacja czyli ustanowienie nowego hasła. Należy wpisać je dwukrotnie oraz zatwierdzić.

Od tej pory hasłem administratora będzie nasze nowe hasło.

alt

Zmiana ustawień sieciowych pojedynczego urządzenia.
Jeżeli panel nie jest otwarty należy kliknąć małą strzałkę z prawej strony okna.

 

Następnie po zaznaczeniu urządzenia możemy zmienić jego podstawowe parametry sieciowe. Jeżeli zaznaczona jest funkcja DHCP możliwa będzie modyfikacja portów HTTP oraz SDK. Po wyłączeniu DHCP pojawi się możliwość zmiany adresów IP, maski oraz bramy domyślnej.

Po wprowadzeniu pożądanych wartości zmiany należy zatwierdzić – podać należy hasło administratora i kliknąć „Modify”.

 

Grupowa zmiana ustawień sieciowych

 

Nowsze wersje programu SADP pozwalają również na modyfikację ustawień dla całej grupy urządzeń. Wystarczy zaznaczyć wybraną grupę urządzeń, a następnie wpisać początkowy adres IP (kolejne zostaną przydzielone automatycznie zaczynając od podanego), oraz maskę podsieci i bramę domyślną (Rys.3.).
 

altRys.3. Grupowa zmiana ustawień sieciowych.


Procedura przywrócenia hasła
 

 W programie SADP po wyszukaniu urządzenia, należy zaznaczyć wybraną kamerę lub rejestrator i kliknąć napis „Forgot password” z prawej strony u dołu.  Otworzy się okno, w którym będą podane dalsze instrukcje postępowania (Rys.4.). Następnie do wyboru, w zależności od wersji oprogramowania układowego dostępne są dwie drogi:

1) Kod resetujący: urządzenie restartuje się i wysyła na podany niżej adres e-mail „Start time” odczytany z SADP oraz numer seryjny urządzenia. Po otrzymaniu kodu należy wprowadzić go (w menu rejestratora lub poprzez web-server rejestratora/kamery), a następnie podać nowe hasło.
2) Plik XML: na adres podany niżej wysyła się plik XML wygenerowany w SADP ("Export"), na podstawie którego tworzony jest plik resetujący. Po otrzymaniu zwrotnego pliku należy go zaimportować ("Import") i wprowadzić nowe hasło (Rys.4.).

Adres mailowy, na który należy wysyłać prośby o reset: support.pl@hikvision.com

Bardzo ważne: po spisaniu "Start time" lub wygenerowaniu pliku XML nie można urządzenia restartować lub wyłączyć - bo wtedy otrzymany kod/plik nie zadziała i trzeba będzie wysyłać prośbę raz jeszcze.

alt

Rys.4. Okno resetu hasła.
 

2) Reset za pomocą pliku GUID i pytań weryfikujących.

UWAGA

  • Rejestratory z oprogramowaniem układowym w wersji starszej niż 3.1.6
  • Kamery z oprogramowaniem układowym w wersji starszej niż 5.3.0 1).
1) Na stronie (KLIKNIJ TUTAJ) dostępne jest narzędzie do przywracania haseł. Kod przywracający hasło zależny jest od daty, jaka jest aktualnie ustawiona w urządzeniu, i zmienia się codziennie.
alt
2) W przypadku kamer należy wprowadzić pełny numer seryjny wraz z nazwą modelu kamery, np.: DS-2CD2032I0123456789AAWR987654321WCVU

W przypadku rejestratorów należy wprowadzić tylko końcówkę, czyli dla numeru seryjnego DS-7208HVI-ST0123456789AAWR987654321WCVU wprowadzamy jedynie część znajdującą się po oznaczeniu modelu, np. 0123456789AAWR987654321WCVU

3) W celu ustalenia, jaka data ustawiona jest w urządzeniu, należy je zrestartować i odczytać datę z pola Start Time z programu SADP. Pole Start Time jest widoczne po przesunięciu tabelki w prawo przy pomocy suwaka.
alt
4) Po wprowadzeniu wymaganych informacji kod przywracania hasła pojawi się w oknie na dole strony.

                alt
5) Kod resetujący należy wprowadzić w oknie programu SADP po zaznaczeniu urządzenia i kliknięciu na przycisk Forgot Password. Dla konta admin zostanie ustawione hasło 12345.


 
Komentarze (0)

Przejdź do strony głównejWróć do kategorii Artykuły-Blog
    Działamy już od 10 lat na rynku i jesteś w dobrych rękach powierzając nam swoje bezpieczeństwo.
    Zakupy w sklepie ALERTKAM są bezpieczne w 100%. Połączenie jest szyfrowane bezpiecznym protokołem SSL, płatności są obsługiwane przez najpopularniejsze systemy bankowe. Nasza siedziba znajduje się w Poznaniu na ul Fabrycznej 29, gdzie możemy zaprezentować sprzęt, przygotować wycenę monitoringu, systemu alarmowego lub stworzyć projekt inteligentnego domu wraz z automatyką bramową i kontrolą dostępu


    Copyright 2015-2025 © Alertkam Wszelkie prawa zastrzeżone.

        Zapraszamy do sklepu Alertkam w celu zapoznania się z szeroką ofertą sprzętu do monitoringu domu czy przedsiębiorstwa.


        Monitoring Poznań Systemy Zabezpieczeń Alertkam


        Alertkam to jedna z najdłużej działających firm na polskim rynku, która specjalizuje w branży monitoringu. 

        Sklep z alarmami i kamerami do monitoringu
        W naszym sklepie w Poznaniu dostępna jest szeroka gama pojedynczych elementów, całe zestawy monitoringu oraz dodatki, które są niezbędne do funkcjonowania kamer IP, rejestratorów i osprzętu.

        Bezpieczeństwo ponad wszystko – sklep z kamerami w Poznaniu 
        Monitoring firmy pozwoli Ci podnieść poczucie bezpieczeństwa, ale i mieć większy wgląd w to, co dzieje się wszędzie tam, gdzie nie możesz być. Kamery monitoringu zarejestrują godziny przyjścia i wyjścia z pracy. Zminimalizujesz również ryzyko kradzieży w firmie. Zaś na zewnątrz monitoring zapisze wszelkie akty wandalizmu czy próby włamania na teren przedsiębiorstwa. Monitoring w hali produkcyjnej pozwoli sprawdzić nagranie, gdyby wydarzył się wypadek w pracy. Zestaw odpowiednio dobranego monitoringu pozwoli uniknąć niepożądanych kosztów w przypadku włamania do firmy.

        Poznań - kamery, systemy alarmowe i wiele innych urządzeń
        Monitoring dedykowany do mieszkania czy domku jednorodzinnego, to podstawa w obecnym czasie. Bezpieczeństwo domowników może podnieść np. niewielka kamera monitoringu w pokoju dziecięcym. Masz pełny wgląd w to, co robi maluszek kiedy jesteś w pracy, a bobas zostaje z nianią. Podobnie ma się sytuacja z seniorami. Niewielki monitoring pozwoli zabezpieczyć dziadka i babcię w razie Twojej nieobecności.
         
        Automatyka domowa, alarmy, monitoring i jeszcze więcej
        Zestaw monitoringu zainstalowany na zewnątrz pozwoli Ci widzieć podwórko, parking, klatkę schodową, wejście i wszystko to, co chcesz objąć wizją. Kamera monitoringu na podwórku da Ci pewność, że bawiące się tam dzieci czy samochód są zabezpieczone. Warto sprawdzić naszą ofertę kamer do monitoringu, ponieważ możesz wybrać kształt, kolor czy wielkość urządzenia w zależności od elewacji nieruchomości. Monitoring na froncie posesji poinformuje Cię w specjalnej aplikacji jeśli furtka czy brama wjazdowa zostanie otwarta bez Twojej wiedzy. 

        Sklep z monitoringiem, kamerami CCTV, a także innymi sprzętami
        Zestawy do monitoringu możemy podzielić głównie na monitoring analogowy oraz monitoring sieciowy. Ten ostatni sprawdza się w niewielkich budynkach mieszkalnych, biurach i wszędzie tam, gdzie jest stabilny sygnał WiFi, ponieważ poszczególne urządzenia monitoringu łączą się ze sobą właśnie za pomocą sygnału internetu. W kwestii montażu jest on niezwykle prosty, a konfiguracja i zarządzanie może być wykonane za pomocą dedykowanej aplikacji przez producenta. Elementy monitoringu analogowego połączyć musimy już za pomocą kabli. Plusem w tym przypadku jest o wiele bardziej stabilny obraz, dzięki stałemu łączeniu przez okablowanie.


         Masz pytanie ? Problem ? Chcesz zamówić telefonicznie ?
        797166599

         

        alt